Konta graczy – najczęściej zadawane pytania (FAQ)

Dział Obsługi Klienta

Zapomniałem hasła

Zapomniałem ID Użytkownika

Awatary

Problemy z połączeniem

Weryfikacja adresu e-mail

Gry na wirtualne pieniądze

Turnieje

Bezpieczeństwo gry

Archiwizacja rozdań

Czat

Brakujące funkcje

Sugestie, pomysły i opinie graczy

Dział Obsługi Klienta

Q.Mam pytanie dotyczące PokerStars. Gdzie je kierować?

A.

Nie ma problemu – obsługa klienta jest u nas dostępna 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, 365 dni w roku!

Zawsze możesz się z nami skontaktować, wysyłając e-mail na adres support@pokerstars.eu. Na wiele pytań możesz znaleźć odpowiedzi w poniższym FAQ, ale zawsze z przyjemnością Ci pomożemy, jeśli skontaktujesz się z nami, korzystając z następującej funkcji w naszym oprogramowaniu:

PokerStars Support

Jesteśmy tu, by Ci pomóc!

Żebyśmy mogli jak najlepiej odpowiedzieć na Twoje potrzeby, prosimy o kontaktowanie się z nami za pośrednictwem adresu email zarejestrowanego na Twoim koncie PokerStars – jeśli go znasz. To daje nam wgląd w historię Twojego konta i pozwala sprawdzić, co powoduje ewentualne problemy. Dzięki takiej weryfikacji tylko Ty osobiście możesz uzyskać informacje na temat swojego konta.

Jeśli nie wiesz, jaki adres zarejestrowałeś na swoim koncie, wejdź w menu „Konto” -> „Edytuj konto” -> „Zmień adres e-mail” w lobby PokerStars, a wyświetli się Twój obecnie zarejestrowany adres.

PokerStars Email

Jeśli adres e-mail na Twoim koncie PokerStars jest stary, nieważny lub niepoprawnie zapisany, zalecamy jego zmianę. Można jej dokonać, wchodząc w tę samą opcję – „Zmień adres e-mail” (po zmianie adresu patrz: „Weryfikacja adresu e-mail”).

Jeśli w ogóle nie masz dostępu do swojego konta PokerStars, w wiadomości wysyłanej na adres support@pokerstars.eu zamieść następujące dane oraz opis zaistniałego problemu:

  • Twoje ID Użytkownika
  • Twoje imię i nazwisko
  • Twój adres zamieszkania/pocztowy
  • Twój kod pocztowy
  • Adres(y) e-mail, który(e) prawdopodobnie może(ą) być zarejestrowany(e) na Twoim koncie

Jeśli Twoje pytanie dotyczy problemów technicznych, przypuszczalnie będziemy musieli przeanalizować Twoje pliki logowania na PokerStars. Instrukcje dotyczące ich wygenerowania i przesłania do nas znajdziesz w sekcji poświęconej problemom zpołączeniem w FAQ odnośnie oprogramowania.

Jak zawsze, support@pokerstars.eu służy pomocą!

Zapomniałem hasła

Q.Zapomniałem hasła. Czy mogę otworzyć nowe konto?

A.

Nie. Z powodu zapewnienia uczciwości gier i ochrony bezpieczeństwa kont graczy dozwolone jest posiadanie tylko jednego konta PokerStars. Zamiast zakładać nowe konto, zastosuj się do instrukcji, które znajdziesz poniżej.

Q.Zapomniałem hasła. Jak wygenerować nowe?

A.

PokerStars jest wyposażone w funkcję, która pomaga graczom w takiej sytuacji. Kiedy otworzysz program PokerStars (nie stronę internetową!), zastosuj się do następujących instrukcji:

  • Wciśnij przycisk „Zaloguj się” w prawym dolnym rogu okna programu PokerStars.
PokerStars Log In
  • Wciśnij przycisk „Zapomniałem ID Użytkownika/hasła…”.
PokerStars Login
  • Wypełnij wymagane pola w okienku „Zmień hasło”, jak pokazano poniżej.

    Zarówno osoby grające na wirtualne, jak i na prawdziwe pieniądze, muszą wpisać swoje ID Użytkownika. Jeśli nigdy nie grałeś na PokerStars na pieniądze, po prostu dodaj jeszcze swój adres e-mail w polu, które wskazuje czerwona strzałka.

    Jeśli jednak kiedykolwiek grałeś na PokerStars na pieniądze, musisz wpisać swój kod pocztowy i adres zamieszkania (ulica) w polach oznaczonych zielonymi strzałkami, ale nie musisz podawać adresu e-mail. Wciśnij OK.

    WAŻNE: Jeśli w oknie tym nie widzisz pól dla graczy na prawdziwe pieniądze oznaczanych zielonymi strzałkami, przed zresetowaniem hasła zajrzyj do sekcji poświęconej brakującym funkcjom.
PokerStars Password
  • Kiedy zatwierdzisz resetowanie hasła przyciskiem „OK”, powinieneś zobaczyć okienko z wiadomością, że nowe hasło zostało wysłane na adres e-mail zarejestrowany na Twoim koncie PokerStars:
Pokerstars Pass Word

W ciągu kilku minut powinieneś otrzymać e-mail z hasłem. Jeśli tak się nie stanie, kliknij tutaj, by uzyskać dalsze instrukcje, gdyż prawdopodobnie nasza wiadomość trafiła w Twojej skrzynce do spamu.

Jeśli ZAMIAST powyższego okienka zobaczysz informację o wystąpieniu jakiegoś błędu, wyślij na adres support@pokerstars.eu wiadomość z kodem błędu lub całym komunikatem, który otrzymujesz, abyśmy mogli Ci pomóc. W swoim e-mailu załącz następujące dane (w tym stare/inne adresy mailowe – im więcej, tym lepiej!):

  • Twoje imię i nazwisko
  • Twój adres zamieszkania/pocztowy
  • Twój kod pocztowy
  • Adres e-mail, który może być zarejestrowany na Twoim koncie
  • Numer telefonu - na wypadek gdybyśmy musieli skontaktować się z Tobą tą drogą

Zapomniałem ID Użytkownika

Q.Zapomniałem ID Użytkownika. Czy mogę otworzyć nowe konto?

A.

Nie. Z powodu zapewnienia uczciwości gier i ochrony bezpieczeństwa kont graczy dozwolone jest posiadanie tylko jednego konta PokerStars. Zamiast zakładania nowego konta, zastosuj się do instrukcji, które znajdziesz poniżej.

Q.Co powinienem zrobić, jeśli zapomniałem, jakie jest moje ID Użytkownika?

A.

To się często zdarza i nie stanowi problemu. Ponieważ nie wolno Ci otwierać nowego konta, musisz odzyskać zapomniane ID Użytkownika. Zastosuj się do poniższych instrukcji:

  • Wciśnij przycisk „Zaloguj się” w prawym dolnym rogu okna programu PokerStars.
PokerStars Lobby
  • Wciśnij przycisk „Zapomniałem ID Użytkownika/hasła…”.
PokerStars User ID
  • Naciśnij na widoczny na górze okna odnośnik „Jeśli zapomniałeś ID Użytkownika, kliknij tutaj”.
PokerStars User ID
  • Wpisz w pole „E-mail” adres, który – jak sądzisz – jest zarejestrowany na Twoim koncie PokerStars, a następnie potwierdź przyciskiem „OK” (będzie on podświetlony dopiero po wpisaniu adresu e-mail).
PokerStars User ID

Wskazówka: Jeśli masz kilka adresów, sprawdzaj kolejne do skutku!

  • Kiedy zatwierdzisz operację przyciskiem „OK”, powinieneś zobaczyć okienko z wiadomością, że ID Użytkownika zostało wysłane na podany adres e-mail:
PokerStars Message

E-mail z ID Użytkownika przyjdzie do Ciebie w ciągu kilku minut. Jeśli tak się nie stanie, kliknij tutaj, by uzyskać dalsze instrukcje, gdyż prawdopodobnie wiadomość trafiła w Twojej skrzynce do folderu ze spamem/kosza.

  • Jeśli ZAMIAST powyższego potwierdzenia otrzymasz pokazaną poniżej informację, upewnij się, czy poprawnie wpisałeś adres. Spróbuj też wpisać inne adresy, które mogłeś podać przy rejestracji konta PokerStars.
PokerStars Username

Pamiętaj, jeśli utkniesz w dowolnym momencie, zawsze możesz zwrócić się do nas, pisząc na adres support@pokerstars.eu – z przyjemnością będziemy Ci służyć pomocą! Żebyśmy mogli pomóc Ci od razu, w swojej wiadomości zamieść następujące informacje w tym stare/inne adresy mailowe – im więcej, tym lepiej!):

  • Twoje imię i nazwisko
  • Twój adres zamieszkania/pocztowy
  • Twój kod pocztowy
  • Adres e-mail, który może być zarejestrowany na Twoim koncie

Awatary

Q.Jak wczytać obrazek do profilu?

A.

Jeśli nie wybrałeś zdjęcia przy zakładaniu konta lub jeśli jesteś niezadowolony z dokonanego wtedy wyboru, będziesz miał możliwość wczytania/zmiany awataru.

Aby to uczynić, wejdź w menu „Konto” (w lewym górnym rogu lobby PokerStars) -> „Wybierz/Zmień awatar”:

PokerStars Image

Q.Wczytałem zdjęcie, dlaczego nie widać go przy stołach?

A.

Pamiętaj, że awatary nie są automatycznie dodawane do konta, gdyż PokerStars musi każdy obrazek przejrzeć i zaakceptować (lub odrzucić; o decyzji zostaniesz poinformowany mailem), zanim zostanie on dopuszczony do wyświetlania przy stołach. W ten sposób upewniamy się, że nie są one niestosowne lub obsceniczne, co nie jest mile widziane w naszym poker roomie, który stara się zapewnić użytkownikom przyjemną atmosferę gry.

Proces zatwierdzania awataru może zająć około pięciu dni. Jeśli po upływie pięciu dni nadal nie widać Twojego zdjęcia przy stole, wyślij e-mail w tej sprawie na adres support@pokerstars.eu, a my sprawdzimy dlaczego.

Q.Mój awatar jest już stary i chciałbym go zmienić, ale funkcja zmiany zdjęcia nie jest dostępna/podświetlona!

A.

Funkcja awatarów jest na PokerStars dostępna po to, by gracze mogli rozpoznawać się nawzajem przy stołach. Gdyby można je było swobodnie zmieniać, cel ten nie zostałby osiągnięty.

Jest to ogólnie obowiązująca u nas zasada, ale naszym priorytetem jest zadowolenie naszych graczy, jeśli więc od bardzo dawna masz to samo zdjęcie i bardzo zależy Ci na jego zmianie, wyślij e-mail w tej sprawie na adres support@pokerstars.eu. Sprawdzimy, co możemy dla Ciebie zrobić!

Problemy z połączeniem

Q.Nie mogę połączyć się z serwerem, co powinienem zrobić?

A.

Najpierw wyłącz swój komputer i wszystkie urządzenia sieciowe, potem uruchom wszystko ponownie i jeszcze raz spróbuj zalogować się na PokerStars.

Jeśli to nie zadziała, sprawdź, czy data (łącznie z rokiem) i godzina w Twoim komputerze są poprawnie ustawione.

Następnie, jeśli korzystasz z firewalla lub masz zainstalowane podobne oprogramowanie (np. proxy lub filtr sieciowy/kontrola rodzicielska), sprawdź w ustawieniach, czy zezwalają one na łączenie się PokerStars z Internetem.

Jeśli i to nie pomoże, prześlij do nas dokładną treść informacji o błędzie, jaka się pojawia przy próbach uruchomienia programu. Daj nam też znać, jaki firewall lub oprogramowanie zabezpieczające jest zainstalowane na Twoim komputerze.

Pomocne byłoby również przesłanie nam Twoich plików logowania do PokerStars oraz raportu na temat statusu sieci (NSR) z Twojego komputera, gdyż nasi Technicy będą z nich mogli wyczytać, co może być powodem problemów z połączeniem.  

Poniżej znajdziesz instrukcje dotyczące wysyłania plików logowania i raportu na temat statusu sieci.

Q.Jak wysłać pliki logowania? Gdzie mogę je znaleźć?

A.

Jeśli korzystasz z systemu Windows XP:

1.         W oprogramowaniu PokerStars kliknij „Pomoc” > „Status sieci…”. Po otwarciu okna dialogowego wciśnij przycisk raportu.2.         Następnie kliknij „Pomoc” > „Pliki logowania” > „Prześlij pliki logowania do Obsługi Klienta”.3.            Nie zapomnij o podaniu swojego ID Użytkownika i wszelkich informacji związanych z powodem, dla którego wysyłasz pliki logowania.

Jeśli korzystasz z systemu Windows Vista,  Windows 7 lub Windows 8:

1.         Kliknij prawym przyciskiem myszy ikonę PokerStars i wybierz opcję „Uruchom jako administrator”. Jeżeli funkcja nie jest dostępna, oznacza to, że Twoje konto Windows nie jest kontem administratora. W takim wypadku należy zalogować się na komputerze z poziomu administratora.Po uruchomieniu oprogramowania PokerStars kliknij „Pomoc” > „Status sieci…”. Po otwarciu okna dialogowego wciśnij przycisk raportu. Dzięki temu stosowny raport zostanie zapisany do folderu z ustawieniami PokerStars.2.         Aby wysłać ten raport oraz pliki logowania:•           Otwórz lobby główne.•           Kliknij „Pomoc”.•           Przejdź do opcji „Otwórz mój folder z ustawieniami”.•           Znajdź plik „NetworkStatusReport.log” lub „NetworkStatusReport”, następnie skopiuj go na pulpit.•           Otwórz ponownie lobby główne.•           Kliknij „Pomoc” > „Pliki logowania”.•           Wybierz opcję „Zapisz pliki logowania jako ZIP…”.•           Zapisz plik na pulpicie (może okazać się konieczne ręczne przejście do pulpitu, ponieważ domyślną lokalizacją jest folder z ustawieniami PokerStars).•           Wyślij wiadomość e-mail na adres support@pokerstars.eu.•           Skorzystaj z opcji dodawania załącznika.•           Wybierz „NetworkStatusReport.log” lub „NetworkStatusReport” *oraz* pliki ZIP zlokalizowane na pulpicie (lub w innym wybranym miejscu docelowym).•           Kliknij OK i wyślij wiadomość.

Jeśli korzystasz z Mac OS 10.5 lub nowszej:

1.         Aby utworzyć raport na temat statusu sieci w naszym oprogramowaniu, kliknij menu „Pomoc”, następnie „Status sieci…”.2.         Wciśnij przycisk raportu.3.         Po ukończeniu tworzenia raportu otworzy się okno, w którym należy wybrać lokalizację do zapisania pliku. Dogodnym miejscem będzie pulpit.4.         Po ukończeniu tworzenia raportu zlokalizuj plik „NetworkStatus.txt”.5.         Załącz plik do wiadomości e-mail i wyślij go na adres support@pokerstars.eu.6.         Następnie otwórz oprogramowanie PokerStars i kliknij „Pomoc” > „Pliki logowania” > „Prześlij pliki logowania do Obsługi Klienta”.7.         Pamiętaj o podaniu swojego ID Użytkownika i wszelkich informacji związanych z powodem, dla którego wysyłasz nam pliki logowania. Jeśli korzystasz z aplikacji mobilnej:1.            Otwórz aplikację PokerStars Mobile, wejdź do menu „Więcej” („More”) i wybierz opcję „Prześlij pliki logowania do Obsługi Klienta” („Send Log Files to Support”). Spowoduje to automatyczne wysłanie nam plików.2.            Wyślij do nas e-mail zawierający następujące informacje:a)            ID Użytkownikab)            Opis problemu i – jeśli ma to znaczenie – informacje na temat gier, w których brałeś udział w czasie jego wystąpienia (np. nr. turniejów, stoły/stawki w grach stolikowych, godzina wystąpienia problemu itp.)

Q.Ciągle rozłącza mnie podczas gry. Pomóżcie!

A.

Jeśli Twoje połączenie jest słabe tylko w wypadku PokerStars lub masz do czynienia z długoterminowymi nawracającymi problemami z połączeniem, może to świadczyć o niestabilności Twojego połączenia, która nie ma znaczenia przy zwykłym przeglądaniu stron internetowych czy działaniu większości aplikacji, które nie wymagają takiej stabilności połączenia, jak PokerStars. Jesteśmy gotowi pomóc Ci zdiagnozować i rozwiązać ten problem, jednak w tym celu musimy otrzymać od Ciebie pewne informacje na temat Twojego systemu i połączenia. Najpierw jednak zapoznaj się z bardziej szczegółowymi opisami typowych źródeł problemów z połączeniem na stronie poświęconej FAQ technicznemu.

Jeśli informacje z naszej strony nie pomogą Ci rozwiązać problemu, wyślij do nas wiadomość z wymienionymi poniżej danymi, a my postaramy się udzielić Ci pomocy.

Potrzebne nam będą następujące informacje:

System operacyjny (np. Windows XP, Windows Vista, Windows 7, Mac OSX)
Procesor (np. Pentium 4, 2.4 GHz)
Ilość pamięci RAM (np. 512 MB, 1 GB, 2 GB)
Rodzaj połączenia (np. Dial-Up, stałe łącze, DSL, satelitarne)
Dostawca usług internetowych (nazwa firmy, która łączy Cię z siecią)
Router/Modem (np. Dlink DI-624, Linksys WRTG54GS)

Dane te wyślij na adres support@pokerstars.eu.

Weryfikacja adresu e-mail

Q.Program informuje mnie, że muszę zweryfikować swój adres e-mail. O co chodzi? Jak zweryfikować ten adres?

A.

Ze względów bezpieczeństwa wszystkie konta PokerStars muszą być powiązane ze zweryfikowanymi adresami mailowymi. Gdybyś musiał kiedyś odzyskać swoje ID Użytkownika i/lub hasło, kiedy do nas napiszesz, musimy mieć pewność, że o pomoc w uzyskaniu dostępu do konta zwraca się do nas jego właściciel.

Podobnie, jeśli potrzebujesz informacji lub pomocy związanej ze swoim kontem, musimy wiedzieć, że osobiście się z nami komunikujesz i nikt inny nie podaje się za Ciebie. Dlatego właśnie dokonujemy weryfikacji adresu e-mail, by ważna korespondencja od PokerStars była prowadzona za jego pośrednictwem.

Aby upewnić się, że poprawnie wpisałeś swój adres i że możemy bezpiecznie się z Tobą komunikować, wysyłamy do Ciebie kod weryfikacyjny na adres, który podałeś przy zakładaniu konta. To samo robimy przy każdej zmianie adresu email na Twoim koncie

A teraz: Jak zweryfikować swój adres e-mail?
  • Po zarejestrowaniu konta lub zmianie adresu wysyłamy do Ciebie wiadomość z kodem weryfikacyjnym. Będziesz musiał znaleźć ją w swojej skrzynce mailowej i otworzyć.

    Jeśli nie otrzymałeś kodu, sprawdź, czy poprawnie wpisałeś swój adres mailowy, wchodząc w menu „Konto” -> „Edytuj konto” -> „Zmień adres e-mail”, jak pokazano na poniższej ilustracji. Jeśli adres jest poprawny, a w swojej skrzynce nie widzisz wiadomości z kodem weryfikacyjnym, kliknij tutaj. Kiedy już znajdziesz e-mail z kodem, przejdź do punktu 2.
  PokerStars Account
  • Po odebraniu wiadomości z kodem weryfikacyjnym wejdź w oprogramowanie PokerStars, a później w:

    „Konto -> Zweryfikuj adres e-mail...”
PokerStars Account Verification
  • Teraz zostaniesz poproszony o zalogowanie się na swoje konto, chyba że już to zrobiłeś. Aby to uczynić, wpisz swoje ID Użytkownika i hasło.

    Następnie zobaczysz kolejne okno – „Zweryfikuj adres e-mail”. Po prostu wpisz w nim otrzymany kod i wciśnij „Potwierdź”:
PokerStars Validation Code
  • Powinna się pojawić wiadomość, że Twój adres e-mail został zweryfikowany. To zakończy proces zakładania Twojego konta. Teraz jest ono aktywne i możesz już zacząć grać na PokerStars. Jeśli jednak pojawi się wiadomość, że kod jest błędny, sprawdź, czy poprawnie go wpisałeś i czy nie użyłeś starego kodu (jeżeli wygenerowałeś ich więcej, zadziała tylko najnowszy).

Gratulacje – Twój adres został potwierdzony i możesz już cieszyć się grą na PokerStars! Pamiętaj, jeśli coś pójdzie nie tak, jak powinno, zawsze możesz poprosić nas o pomoc, pisząc na adres support@pokerstars.eu.

Gry na wirtualne pieniądze

Q.Jak dostać więcej wirtualnych pieniędzy?

A.

Kiedy łączna ilość Twoich wirtualnych żetonów spadnie poniżej 100, możesz otrzymać ich więcej trzy razy na godzinę. Na łączną kwotę składają się zarówno te żetony, które masz na koncie, jak i te przy stołach.

Opcja ta dostępna jest tylko przy stołach do gry na wirtualne pieniądze dostępnych w zakładkach „Hold'em”, „Omaha”, „Stud” i „Inne” w oprogramowaniu do gry. W turnieju nie da się z niej skorzystać.

Aby otrzymać więcej żetonów, otwórz dowolny z wymienionych powyżej stołów. Musi być to stół o wpisowym niższym niż 1000 (nie na wysokie stawki), przy którym jest dostępne jakieś wolne miejsce. Kliknij na nie, a stan Twojego konta automatycznie zostanie podniesiony do poziomu 1000. Na tym etapie możesz bądź wybrać kwotę, którą chcesz wziąć do stołu, bądź też odejść od stołu i poszukać innej gry, która Cię interesuje, np. turnieju za wirtualne pieniądze.

Jeśli już siedzisz przy jakimś stole, możesz uzupełnić żetony, klikając na tacę z żetonami, a następnie wciskając przycisk „Dodaj więcej żetonów”. Możesz też po prostu kliknąć prawym przyciskiem myszy na swoim miejscu przy stole, by wywołać menu, które również pozwoli Ci uzupełnić konto.

Zilustrowaliśmy to dla Ciebie tutaj.

Q.W ilu turniejach Sit & Go na wirtualne pieniądze jednocześnie mogę brać udział? A co z grami stolikowymi?

A.

Być może już wiesz, że łączna liczba gier Sit & Go, w których jednocześnie możesz brać udział, jest ograniczona.

Dawniej niektórzy grający bardzo szybko użytkownicy rejestrowali się do wielu turniejów, kiedy tylko pojawiały się w systemie, co prowadziło do sytuacji, że nie byli w stanie sprawnie grać we wszystkich.

Ponieważ ilość miejsc w tych grach jest ograniczona, takie zachowania sprawiały, że niektórym osobom w godzinach szczytu wręcz trudno było się zarejestrować do wybranego turnieju. Dlatego też wprowadziliśmy ograniczenie do trzech turniejów Sit & Go, dzięki czemu każdy gracz ma szansę znalezienia turnieju, w którym chce zagrać i zarejestrowania się do niego.

Natomiast ilość gier stolikowych, przy których można jednocześnie grać, ograniczona jest do pięciu.

Nie ma jednak żadnych ograniczeń w ilości turniejów wielostolikowych, w których możesz brać jednocześnie udział.

Q.Czy istnieje jakieś ograniczenie ilości wirtualnych pieniędzy, które mogę zgromadzić?

A.

Nie, nie ma ograniczenia wirtualnych żetonów, jakie gracze mogą gromadzić na koncie. Żetony te służą do gry "dla zabawy", więc nie podsycamy rywalizacji pomiędzy graczami na wirtualne pieniądze o jak najwyższy stan konta. Gry te służą do ćwiczeń, więc zdobycie dużej liczby żetonów świadczy o tym, że najwyraźniej radzisz już sobie przy stołach całkiem nieźle. Jeśli masz ich już bardzo dużo, jesteśmy pod wrażeniem. Gratulacje!

Stoły na prawdziwe pieniądze są dostępne na tak niskie stawki, jak $0,01/$0,02, a wpisowe do najtańszych turniejów wynosi zaledwie $0,02, więc nawet najniższa wpłata na konto ($10) zapewni Ci wiele godzin gry.

Więcej informacji na temat gry na pieniądze znajdziecie na stronie poświęconej wpłatom i wypłatom.

Jeśli zdecydujesz się na dokonanie wpłaty, pamiętaj o wpisaniu kodu „STARS600” zapewniającego otrzymanie bonusu wynoszącego 100% wpłaty – do kwoty $600. Więcej informacji na temat tej promocji i warunków uczestnictwa w niej znaleźć można na stronie poświęconej bonusowi PokerStars.

Turnieje

Q.Jestem zarejestrowany do turnieju, ale nie mogę go znaleźć. Jak zobaczyć wszystkie turnieje, w których jestem zarejestrowany?

A.

Program PokerStars jest wyposażony w interesującą Cię funkcję!

Jeśli kiedykolwiek będziesz mieć problem ze znalezieniem lobby turnieju, do którego się zarejestrowałeś lub w którym grasz, by go namierzyć, wejdź w lobby PokerStars i wybierz kolejno:

„Żądania” -> „Zarejestrowany do turniejów” (lub wciśnij jednocześnie Ctrl i R!)

Zobaczysz wszystkie turnieje, do których się zarejestrowałeś. Wybierz dowolny z nich, a zostaniesz przeniesiony do jego lobby.

Q.Nie mogę znaleźć określonego turnieju, mam tylko jego numer. Czy mogę znaleźć taki turniej?

A.

Oczywiście! Wystarczy wejść w menu „Żądania” -> „Znajdź turniej” i wpisać tam numer turnieju. Znajdziesz się w lobby tego turnieju. Możesz też skorzystać ze skrótu klawiaturowego: Ctrl+T, by szybciej zyskać dostęp do tej funkcji.

Q.Wielu graczy ma status „poza grą”, co psuje całą grę! Czy to dozwolone?

A.

Korzystanie z opcji „poza grą” jest w turniejach w pełni dozwolone – i są ku temu rozsądne powody. Każdy uczestnik turnieju ma prawo, jeśli tylko chce, zrzucić karty w każdym rozdaniu, a opcja „poza grą” nie różni się niczym od stosowania takiej taktyki.

Więcej informacji na ten temat znajdziesz, klikając na ten odnośnik.

Bezpieczeństwo gry

Q.Jak działa tasowanie kart? Skąd mogę wiedzieć, że jest uczciwe i losowe?

A.

Tasowanie kart na PokerStars zapewnia uczciwość gry. Kiedy talia zostanie przetasowana, kolejność kart jest ustalona i nie może ulec zmianie. Oprogramowanie, które tasuje i rozdaje karty, nie może kontrolować, kto wygra lub przegra rozdanie. Ono tylko rozdaje karty, a reszta zależy od samych graczy. Tasowanie i rozdawanie są w pełni losowe, zatem żaden gracz nie ma przewagi nad pozostałymi. Metody, które stosujemy, zapewniają całkowitą losowość i nieprzewidywalność kolejnych kart. Opis zasad ich działania możesz znaleźć na stronie:

/poker/room/features/security/

Zatrudniliśmy największą firmę konsultingową specjalizującą się w sprawdzaniu bezpieczeństwa i jakości oprogramowania - Cigital, by sprawdziła tasowanie i rozdawanie kart na PokerStars. Ich kontrola wykazała, że są one uczciwe i losowe. O analizie tej możesz przeczytać tutaj:

/poker/rng/

Jeśli masz jeszcze jakieś pytania odnośnie tasowania lub bezpieczeństwa naszego oprogramowania, nie wahaj się przesłać ich na adres support@pokerstars.eu. Czystość gry jest podstawą naszego sukcesu i chętnie rozwiejemy Twoje wszelkie wątpliwości w tym względzie.

Archiwizacja rozdań

Q.Jak zapisać przebieg swoich rozdań?

A.

Zapisywanie historii rozdań jest dość proste – wystarczy wejść w lobby PokerStars i w menu „Opcje”, a następnie wybrać „Opcje natychmiastowej historii rozdań” (jeśli ta pozycja nie jest podświetlona, zajrzyj do umieszczonego poniżej działu poświęconego brakującym funkcjom):

PokerStars Hand History

W oknie, które się pojawi, zaznacz pole „Zapisz moją historię rozdań” i kliknij OK – wszystkie Twoje rozdania będą zapisywane:

Hand Histories

Zwróć uwagę na opcję „Zmień folder”, która pozwoli Ci wybrać miejsce, gdzie będą się zapisywać Twoje rozdania. Jeśli, natomiast, wciśniesz przycisk „Otwórz folder”, zyskasz wgląd w miejsce, gdzie obecnie archiwizowane są Twoje rozdania. Okno to pozwala też na zmianę języka, w którym rozdania będą zapisywane i przechowywane na Twoim dysku.

Q.Jak przejrzeć przebieg rozdania, które właśnie rozegrałem?/Co to jest „Natychmiastowa historia rozdań”?

A.

Jeśli szybko chcesz zyskać wgląd w ostatnie rozdanie, możesz skorzystać z funkcji „Natychmiastowa historia rozdań”. Za jej pomocą możesz zobaczyć zapis rozdania bezpośrednio w oprogramowaniu PokerStars

Aby skorzystać z tej funkcji, wystarczy siedzieć przy stole i kliknąć na widoczny w lewym górnym rogu link. Zobaczysz tam dwa odnośniki:

Gra # 43354905099
Poprzednia # 43354882636

Instant Hand History

W osobnym oknie zobaczysz zapis ostatnich rozdań. Pamiętaj, że gdy zamkniesz oprogramowanie, rozdania te nie zostaną zapisane, chyba że sam zaznaczysz, że ma być inaczej. Informacje na temat archiwizowania rozdań na dysku znajdziesz powyżej w odpowiedzi na pytanie Jak zapisać przebieg swoich rozdań.

Q.Czy mogę zobaczyć wizualizację/powtórkę rozdania, które właśnie rozegrałem?

A.

Jasne!

Nasz program wyposażony jest w funkcję pozwalającą na graficzne odzwierciedlenie przebiegu poprzedniego rozdania. Siedząc przy stole kliknij na widoczny w lewym górnym rogu czerwony przycisk.

PokerStars Hand Replayer

Otworzy się nowe okno, dając Ci możliwość obejrzenia powtórki rozdania.

Czat

Q.Nie widzę niektórych/żadnych wypowiedzi na czacie przy stołach?

A.Jeśli nie widzisz na czacie wypowiedzi innych graczy, mogło zdarzyć się, że przez przypadek zmieniłeś ustawienia czatu na swoim koncie:
  • Jeśli zablokowane są wypowiedzi tylko jednego gracza, żeby je odblokować, kliknij prawym przyciskiem myszy na miejsce tego gracza i odhacz opcję „Blokuj czat”.
  • Jeśli nie widzisz żadnych wypowiedzi na czacie – również Twoich własnych – oznacza to, że wyłączyłeś opcję czatu. Aby ją przywrócić, kliknij na tacę z żetonami na górze stołu lub przycisk „Opcje” przy stole (pojawi się okno z „Opcjami”) i zaznacz pole „Pokazuj wiadomości od graczy”.
  • Jeśli niewidoczne są wypowiedzi obserwatorów, by je odblokować, po kliknięciu na tacę z żetonami zaznacz pole „Pokazuj wiadomości od obserwatorów”.
  • Jeśli niewidoczne są komunikaty dotyczące rozdania, kliknij na tacę z żetonami i zmodyfikuj ustawienia czatu. W okienku „Informacje Dealera” wybierz: „Wyciszone”, „Normalne” lub „Wszystkie”.

Q.Czemu nie widzę przy stole swoich wypowiedzi na czacie, podczas gdy inni gracze normalnie rozmawiają?

A.

Aby rozwiązać ten problem, będziesz musiał skontaktować się z działem obsługi klienta PokerStars. Wyślij do nas wiadomość na adres support@pokerstars.eu, korzystając z adresu e-mail, który zarejestrowałeś na swoim koncie PokerStars. Opisz, na czym polega problem.

Q.Inny gracz mnie obraża. Jak go powstrzymać?

A.

PokerStars dysponuje zespołem moderatorów czatu, którzy rozpatrują skargi odnośnie rozmów. Możesz ich przywpłać, korzystając z opcji „Wezwij moderatora” dostępnej po kliknięciu na tacę z żetonami na górze stołu lub „Opcje”, opisz swój problem. Gdy to uczynisz, przy stole zjawi się moderator, by udzielić Ci pomocy. Najpierw jednak przejrzyj naszą stronę z FAQ odnośnie czatu. Jeśli opcja wzywania moderatora nie jest dostępna, opisz swój problem w mailu i wyślij go na adres chat@pokerstars.eu.

Q.Nic złego nie zrobiłem, a straciłem możliwość korzystania z czatu! Co mam zrobić?

A.

Po pierwsze, przyjrzyj się obowiązującym w naszym poker roomie zasadom oraz FAQ, by upewnić się, że naprawdę nie złamałeś naszego regulaminu. Pamiętaj, że niegrzeczne odpowiedzi na czyjeś obraźliwe wypowiedzi również są zabronione i mogą spowodować zablokowanie czatu.

Jeśli masz pewność, że Twój czat nie powinien być zablokowany, wyślij dokładny opis tego problemu na adres chat@pokerstars.eu.

Brakujące funkcje

Q.Nie mogę korzystać z funkcji, które były wcześniej dostępne – skąd wziąć pełną wersję waszego oprogramowania?

A.Do funkcji, których może brakować, należą:
  • Kasjer
  • Znajdź gracza
  • Awatar
  • Natychmiastowa historia rozdań
  • Resetowanie hasła do konta do gry na pieniądze
  • Gry na pieniądze

Jeśli któreś z powyższych funkcji są niedostępne, oznacza to, że korzystasz z PokerStars.NET. Jest to specjalna wersja naszego oprogramowania przeznaczona wyłącznie do gry na „wirtualne pieniądze”.

Pełna wersja programu - PokerStars.eu - dostępna jest na naszej stronie. Aby ją pobrać, wejdź na stronę z oprogramowaniem do gry. Jeśli korzystasz z Maca, wejdź na stronę z programem w wersji Mac.

Gdy już pobierzesz i zainstalujesz właściwy program, nadal będziesz się logować przy pomocy tego samego ID Użytkownika i hasła, co na PokerStars.NET (w zasadzie to jedyna dozwolona możliwość).

W pełnej wersji naszego programu również znajdziesz gry na wirtualne pieniądze. Oprócz nich zyskasz dostęp do wielu różnych, wspaniałych funkcji, w tym „Kasjera”, gdzie zyskasz wgląd w stan swojego pokerowego konta; popularnej opcji „Znajdź gracza”; będziesz mógł dodać obrazek do swojego profilu i zyskasz wgląd w „Natychmiastową historię rozdań”, która pozwoli Ci obejrzeć zapis wcześniejszych rozdań z danej sesji; znajdziesz tu darmowe turnieje, w których do wygrania są nagrody pieniężne, gry na pieniądze i wiele innych atrakcji.

Pamiętaj, że chociaż oferujemy gry na prawdziwe pieniądze, nie musisz z nich korzystać. Jeśli zdecydujesz się grywać tylko na wirtualne pieniądze, nie będziemy z tego tytułu pobierać żadnych opłat.

Sugestie, pomysły i opinie graczy

Q.Mam świetny pomysł na ulepszenie PokerStars. Gdzie mogę go przesłać?

A.

PokerStars słynie z tego, że poważnie podchodzi do opinii graczy i ulepsza swoje oprogramowanie pod wpływem ich sugestii i pomysłów. Możesz je przesyłać bezpośrednio do Zespołu Kierowniczego Poker Roomu na adres ideas@pokerstars.eu.

Jednocześnie informujemy, że co miesiąc otrzymujemy tysiące maili z pomysłami, sugestiami i opiniami graczy, więc nie jesteśmy w stanie odpowiedzieć na każdy z nich. Zapewniamy jednak, że czytamy wszystkie i rozpatrujemy przesłane pomysły.

Jeśli chcesz uzyskać odpowiedź na jakieś pytanie lub omówienie interesującego Cię zagadnienia, wyślij wiadomość na adres support@pokerstars.eu, ponieważ dział obsługi klienta może udzielić Ci pomocy, a jednocześnie przekazać Twoje sugestie do Kierownictwa Poker Roomu.

JESTEŚ NOWYM GRACZEM? POBIERZ
DARMOWE OPROGRAMOWANIE DO GRY

By zacząć grać, wystarczy pobrać darmowy program PokerStars. Ściągnięcie go jest proste.

Play Poker

Dowiedz się, jak pobrać program do gry.